Multistrada čtvrté generace
Hladký projev nového motoru Granturismo V4 s výkonem 170 HP, inovativní podvozek a ergonomická řešení, nejpokročilejší elektronika Ducati a první přední a zadní radarový systém na motocyklu na světě umožňují nejzábavnější, nejuniverzálnější a nejintuitivnější zážitek z jízdy.
Aerodynamika a ergonomie
Aerodynamika formuje design nové Multistrady V4, a to jak ke zvýšení stability, tak k zajištění tepelného a aerodynamického pohodlí za všech jízdních podmínek. Ergonomie vychází především z potřeb jezdce a spolujezdce. Motocykl je navržen tak, aby posádce poskytl maximální komfort a radost z jízdy.
Granturismo V4
Tři roky vývoje a společného úsilí inženýrů Ducati daly život pohonné jednotce zcela nové koncepce. Motor Granturismo V4 je velmi výkonný motor s výkonem 170 koní, hladký a plynulý při nízkých otáčkách, progresivní a pevný ve středních otáčkách, se špičkovým točivým momentem 125 Nm v necelých 9 tis.ot. Opravdu vzrušující při vysokých otáčkách. Vynikající za všech podmínek, ideální pro všechny jízdní režimy.
60.000 km svobody
Toto je interval pro kontrolu ventilových vůlí. Toto je hodnota, která demonstruje robustnost a životnost tohoto nového motoru. Číslo, které pro jezdce znamená především jednu věc: více času na užívání si jízdy. Know-how vyvinuté v desmodromickém systému, aplikované na pružinový ventilový systém, umožňuje prodloužit interval kontroly vůle ventilů na 60 000 km. Ve srovnání s průměrem 25 000 km v segmentu cestovních motocyklů jde o více než dvojnásobek.