Nová Kawasaki Ninja H2 SX přichází v roce 2022 jako ten nejpokročilejší Sport Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejnovějších technologických standardů, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, který ovládá adaptivní tempomat, a také detekci mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém nazvaný Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Nejlepší technologie je ta, která Vám otevře nové možnosti. Ninja H2 SX – ENGINEERED TO BE FREE.
Motor
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
- Zdvihový objem
- 998 cm³
- Vrtání x zdvih
- 76 x mm
- Kompresní poměr
- 11.2:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 16 ventilů
- Palivový systém
- Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem
Výkon & Převodovka
- Maximální výkon
- 147,1 kW {200 PS} / 11.000 min
- Maximální točivý moment
- 137,3 N•m {14 kgf•m} / 8.500 min
- Spotřeba paliva
- 5,4 l/100 km
- CO2 emise
- 128 g/km
- Převodovka
- 6 rychlostí, dog-ring
- Spojka
- Mokrá lamela, manuální
- Spojka
- Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
- Brzdy, přední
- Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston
- Brzdy, zadní
- Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston
- Odpružení, přední
- ø43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs
- Odpružení, zadní
- New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and electronically adjustable spring preload
Rám & Rozměry
- Typ rámu
- Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici
- Stopa
- 103 mm
- Zdvih předního kola
- 120 mm
- Zdvih zadního kola
- 139 mm
- Pneumatika, přední
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Pneumatika, zadní
- 190/55ZR17M/C (75W)
- D x Š x V
- 2.175 x 790 x 1.260 mm
- Rozvor
- 1.480 mm
- Světlá výška
- 130 mm
- Objem palivové nádrže
- 19 litrů
- Výška sedadla
- 835 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 267
Přisvěcování do zatáček originálními LED reflektory
Světla zabudovaná do bočních kapot pomáhají osvětlovat silnici před Vámi při zatáčení v noci. Každé ze tří světel má pevný, ale individuální směr svícení a aktivuje se na základě aktuálního úhlu náklonu motocyklu. Když se tedy motocykl nakloní, světla se rozsvítí v daném pořadí a vytvoří tak širší osvětlenou plochu ve směru, kterým motocykl směřujete.
Informační systém Kawasaki SPIN
Nová aplikace v infotainmentu Kawasaki pro chytré telefony umožňuje stahovat různé aplikace třetích stran a zobrazovat je na TFT panelu přístrojů.
Signál nouzového zastavení ESS (Emergency Stop Signal)
Během prudkého brzdění aktivuje systém ESS blikání brzdového světla, které upozorňuje ostatní řidiče na prudké zpomalení motocyklu.
Systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)
Systém TPMS nepřetržitě monitoruje tlak vzduchu v obou pneumatikách během jízdy, což je ideální pro jistotu v řízení nejen na dlouhých cestách a zároveň zvyšuje bezpečnost jízdy. Udržování a monitorování správného tlaku vzduchu v pneumatikách je velmi důležité, protože ztráta tlaku může výrazně ovlivnit ovladatelnost motocyklu a jízda s nízkým tlakem v pneumatikách v důsledku defektu, netěsnosti nebo jiného vlivu zvyšuje riziko prasknutí pneumatiky a tím i nehody. Tento systém nejenže eliminuje potíže s manuální kontrolou tlaku v pneumatikách na dlouhých jízdách, ale také rychle informuje jezdce o jakékoli náhlé ztrátě tlaku způsobené například píchlou, nebo jinak poškozenou pneumatikou.
Optimalizovaný kompresorem přeplňovaný motor
Silný, kompresorem přeplňovaný motor je pro Ninju H2 SX navržený tak, aby nabízel maximální výkon, ale i nízkou spotřebu paliva. Motor poskytuje úžasný maximální výkon 200 koní. Vyladění motoru je zaměřené na nízké a střední otáčky a usnadňuje tak jezdcům jeho využitelnost v každodenním provozu, na běžných silnicích. Motor svým velkým výkonem pomáhá dosáhnout maximální možné účinnosti paliva, která převyšuje účinnost motorů u Ninji 1000SX nebo Versyse 1000.
Boční kufry s jednoduchou montáží
Připevnění a sejmutí originálních bočních kufrů je jednoduché a pohodlné díky našemu originálnímu upevňovacímu systému. Po namontování se kufry krásně integrují do zadní části motocyklu. Po jejich sejmutí, které zabere jen několik vteřin zůstane zadní část motocyklu „čistá“ (bez přídavné konstrukce) a nic tak neruší krásné linie tohoto motocyklu.
Bezklíčkové zapalování Kawasaki KIPASS
Systém KIPASS (Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) využívá hlavního inteligentního elektronického klíčku, který Vám umožňuje dálkovou aktivaci spínací skřínky, zapnutí zapalování a odemknutí zámku řízení. S tímto kompaktním klíčkem (přenosným imobilizérem) v kapse umožňuje systém KIPASS jezdcům dálkově odemknout zámek řízení a zapalování jen tím, že se přiblížíte k motocyklu. Když je klíč v blízkosti motocyklu, jeho signál je zaznamenán a identifikován jednotkou KIPASS v motocyklu. Stejně jako obyčejné klíče s imobilizérem má každý klíč KIPASS dálkový vysílač a jedinečný signál, díky čemuž je tento systém užitečný také jako ochrana proti krádeži. Klíč motocykl rozpozná, ikdyž je uložený v kapse bundy, takže není nutné, aby jezdec klíč vyndaval, aby mohl ovládat zapalování motocyklu.
Varování před kolizí FCW (Forward Collision Warning)
Když systém zjistí, že pokračování v jízdě aktuální rychlostí může vést ke kolizi s vozidlem vepředu, okamžitě varuje jezdce.
Adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control)
Nová pokročilejší verze elektronického tempomatu ACC udržuje rychlost nastavenou jezdcem, ale upravuje rychlost motocyklu tak, aby byla zachována bezpečná vzdálenost od vozidla před ním.
Asistent rozjezdu do kopce VHA (Vehicle Hold Assist)
Tento systém se automaticky aktivuje, když jezdec s motocyklem zastaví v kopci a pevně zabrzdí (jakoukoliv brzdou), VHA aktivuje zadní brzdu, aby umožnil jezdci uvolnit ruku, případně nohu z brzdy a tím mu umožnil snažší rozjezd do kopce.
Velký, barevný 6.5” TFT přístrojový panel se smartphone konektivitou
Velký, plně digitální barevný 6,5” TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový, hodnotný High-Tech vzhled. Velmi kvalitní barevný displej poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display. Nově přichází kompatibilita s aplikací Kawasaki SPIN, která umožňuje různé režimy zobrazení a konektivitu se smartphony a dále nabízí infotaimentu nové možnosti, jako například zobrazování aplikací třetích stran.
Komfortní sedadlo jezdce i spolujezdce
Ergonomicky tvarované přední sedadlo poskytuje vynikající pohodlí, ikdyž trávíte dlouhé hodiny v sedle a umožňuje i změnu polohy jezdce pro sportovnější jízdu. Obě sedadla jsou nyní širší než u předchozího modelu a mají přepracované tvary, tloušťku a hustotu polstrování a tak zvyšují jízdní komfort jezdce i spolujezdce.
Ochrana před větrem & aerodynamika
Díky velkému plexi a aerodynamické kapotáži poskytuje Ninja H2 SX maximální ochranu proti větru a nepřízni počasí a přispívá tak ke skvělému pohodlí jezdce na dlouhých vyjížďkách. Kromě toho, že přispívá ke sportovnímu stylu, je aerodynamicky tvarovaná kapotáž komfortním přínosem i při dlouhé jízdě dálniční rychlostí.
Hlídání „mrtvého úhlu“ v zrcátkách BSD (Blind Spot Detect)
Radarový senzor směřující dozadu monitoruje okolí motocyklu a upozorňuje jezdce na přítomnost vozidla blížícího se v mrtvém úhlu jezdce.