Tiger 1200 Rally Pro

Motor a Převodovka
Typ Kapalinou chlazený řadový tříválec, DOHC, 12 ventilů
Obsah 1 160 ccm
Vrtání / Zdvih 90 mm / 60.7 mm
Palivový systém Vícebodové elektronické vstřikování paliva
Výfukový systém 3 do 1
Sekundární převod Kardan
Spojka Hydraulická, vícelamelová
Převodovka 6 rychlostí, oboustranné rychlořazení
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám Trubkový, ocelový s hliníkovými výztuhami. Šroubovaný hliníkový podsedlový rám.
Kyvná vidlice Dvouramenná hliníková „Tri-Link“.
Přední kolo Bezdušové s výpletem, 21 x 2.15 in
Zadní kolo Bezdušové s výpletem, 18 x 4.25 in
Přední pneu Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Zadní pneu Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Přední odpružení Showa 49 mm, semiaktivní USD vidlice, 200 mm zdvih
Zadní odpružení Showa 49 mm, semiaktivní monoshock s automatickým elektronickým předpětím, 200 mm zdvih
Přední brzdy Brembo M4.30 Stylema monoblock, náklonové ABS, dvojité kotouče 320 mm, stavitelná Magura HC1
Zadní brzda Brembo jednopístkové, náklonové ABS, 282 mm kotouč
Přístrojová deska / Funkce Barevný 7″ TFT displej, s Triumph Connectivy System, jízdní módy (Rain, Road, Sport, Off-road, Rider, Off-road Pro)
Rozměry
Šířka 982 mm
Výška 1487 – 1547 mm
Výška sedla 875 – 895 mm
Rozvor 1 560 mm
Úhel řízení 23.7°
Hmotnost 249 kg (mokrá)
Objem nádrže 20 litrů
Výkon
Maximální výkon 150PS (110.4kW) @ 9,000 rpm
Maximální kroutící moment 130 Nm @ 7,000 rpm
CO2 hodnoty EUR0 5 Standard: emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách.

Zobrazit na webu výrobce >