Přivítejte Kawasaki Z900 SE! Tato vylepšená varianta velmi oblíbené Z900 odpovídá na požadavky dnešní doby a je nově vybavena velmi kvalitními komponenty a novými funkcemi, které nabízejí soustředěný a sofistikovaný jízdní zážitek. Zadní odpružení Öhlins S46, zesílená zlatá přední vidlice se širším spektrem nastavení, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli, třmeny Brembo M4.32 s předními brzdovými kotouči též od firmy Brembo, hlavní brzdová pumpa od firmy Nissin a speciální zelené barevné schéma. Ovládněte silnice s nejnovější evolucí tohoto motocyklu! To je nová Kawasaki Z900 SE.
Zadní odpružení Öhlins
Přepracovaná přední vidlice o větším průměru ve zlaté barvě a s větším rozsahem nastavení je doplněna o zadní tlumič Öhlins S46 pro lepší jízdního pohodlí a vynikající pocit přilnavosti a ovladatelnosti. Zadní odpružení je také vybaveno dálkovým seřizovačem předpětí, což usnadňuje úpravu jeho nastavení bez nářadí, aby vyhovovalo tandemové jízdě nebo jízdě se zavazady.
Vysoce výkonné brzdy Brembo
Balíček předních brzd složený z komponentů od firmy Brembo nabízí silnější brzdný účinek a přispívá k ještě přesnějšímu ovládání a většímu pohodlí při používání brzd. Přední kotouče Brembo o průměru 300 mm a radiální monoblokové třmeny M4.32 jsou doplněny hlavní brzdovou pumpou od firmy Nissin a toto vše doplňují pancéřové hadice z nerezové oceli, které poskytují větší brzdný výkon a lepší cit při ovládání brzdové páčky.
Pokročilá kontrola trakce Kawasaki (KTRC)
Nová Kawasaki Z900 SE je vybavená pokročilou technologií kontroly trakce – KTRC. Tato funkce dává jezdci větší jistotu při ovládání motocyklu. Tři úrovně nastavení zajistí optimální zásah kontroly trakce v nejrůznějších jízdních situacích. Ať už chcete jet sportovním tempem a nebo mít větší jistotu na kluzké vozovce, KTRC Vás vždy podrží.
Pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsport 2
Nově zvolené pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsport 2 přispívají k vynikajícímu jízdnímu projevu a vyhovují vyváženému, přátelskému a přesnému charakteru podvozku motocyklu Kawasaki Z900 SE.
Kompletní LED osvětlení motocyklu
Kawasaki Z900 SE je osazen ostře řezaným předním světlometem s LED technologií, která doslova projasní každou Vaši noční jízdu. Skvělá zpráva je, že i ostatní světla jsou LEDková a to včetně blinkrů, obrysových světel a osvětlení SPZ.
Skvěle čitelný barevný TFT přístrojový panel
Kompaktní plně digitální barevný TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový a hodnotný vzhled. Velmi kvalitní barevný displej je vybaven technologií TFT (thin-film transistor), která poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Barva pozadí obrazovky je volitelná (černá nebo bílá) a jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display.
Nejnovější evoluce designu ve stylu Sugomi
Zatímco charakteristické designové prvky Sugomi u motocyklu Kawasaki Z900 SE zůstávají nezměněny, jeho poutavý svěží styl těží z řady modernizací, díky nimž je jeho agresivní design nyní ještě výraznější.
Konektivita s Vaším smartphonem
Digitální přístrojový TFT panel nové Kawasaki Z900 SE doplňuje integrovaný Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně ovládat řadu funkcí panelu přístrojů, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na Vašem motocyklu.
Volitelné jízdní režimy: Sport, Road, Rain a Rider
Volitelné jízdní režimy, které spojují kontrolu trakce (KTRC) a výkonnostní režimy motoru (Power mode), umožňují jezdcům snadno nastavit řízení trakce a distribuci výkonu motoru tak, aby tyto vyhovovaly dané jízdní situaci. Jezdci si mohou vybrat ze tří přednastavených režimů (Sport, Road, Rain) a nebo manuální nastavení (Rider), ve kterém lze každou hodnotu nastavit lindividuálně dle přání každého jezdce.
Volitelné výkonové módy motoru
Volba režimů motoru Full Power nebo Low Power umožňuje jezdcům nastavit průběh výkonu tak, aby vyhovoval každému jezdci a aktuálním jízdním podmínkám. Režim nízkého výkonu (Low power) omezuje výkon na přibližně 55% z maxima. (Snížený výkon se řídí v závislosti na aktuálních otáčkách motoru a poloze škrticích klapek, a tak nabízí lepší cit a ovladatelnost.