LXP Enduro Veloce

Přelomové Enduro Veloce vytvořili designéři v moderním designovém centru MV Agusta. Harmonické linie doplňují nekompromisní řešení, která jsou výsledkem velmi úspěšného designérského výzkumu a technických znalostí.

Type
Type Three cylinders, 4 stroke, 12 valves
Timing system
“D.O.H.C” with mechanical chain tensioner and DLC tappet
Total displacement
931cm3 (96.8 cu. in.)
Compression ratio
13.4:1
Starting
Electric
Bore x stroke
81 mm x 60.2 mm (3.19 in. x 2.37 in.)
Max. power – rpm (at the crankshaft)
91 kW (124 hp) at 10.000 rpm
Max. torque – rpm
102 Nm (10.4 kgm) at 7.000 rpm
Cooling system
Cooling with separated liquid and oil radiators
Engine management system
Integrated ignition – injection system MVICS 2.1 (Motor & Vehicle Integrated Control System) with three injectors. Engine control unit Eldor Nemo 2.1, throttle body bore 47 mm diameters full ride by wire Mikuni, pencil-coil with ion-sensing technology, control of detonation and misfire. Torque control with four maps. Traction Control with eight levels of intervention with lean angle sensor and inertial measurement unit (IMU)
Electronic quick-shift
MV EAS 4.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
Clutch
Wet multidisc hydraulic clutch

Zobrazit na stránkách výrobce >