Každodenní požitek
Podvozek využívající zkušeností závodního oddělení Ducati Corse, má za cíl zlepšit výkon na trati, takže amatéři i profesionálové mohou opakovaně zajíždět nižší časy na kolo s menším úsilím. Díky řešením, jako je nová oboustranná zadní kyvná vidlice Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, dosahuje rychlost jezdce na trati a požitek z jízdy bezprecedentní úrovně. Verze S je vybavena kovanými koly a lehkou lithiovou baterií.
Stejně jako Panigale V4, využívá i Streetfighter V4 sílu brzdových třmenů Brembo Hypure. Odlehčené třmeny s inovovaným systémem uchycení brzdových destiček redukují zbytkové tření mezi bržděními a lépe rozptylují teplo vznikající při brždění a nabízí tak konzistentní brzdný účinek.
Streetfighter V4 S je vybaven systémem Ducati Electronic Suspension (DES) 3.0, jehož základem jsou 43 mm vidlice Öhlins NIX30 3.0, zadní tlumič Öhlins TTX36 3.0 a tlumič řízení Öhlins. Pokročilá technologie zajišťuje zvýšenou reaktivitu a rychlejší nastavení. To se promítá do většího pohodlí při jízdě na silnici a také do lepší podpory při jízdě na trati, což snižuje kompromisy při definování nastavení pro různá použití. U obou verzí má vidlice zvýšený zdvih o 125 mm, jako u Panigale V4, což znamená větší schopnost filtrovat nerovnosti vozovky.
Špičková elektronika
Pokročilá elektronická řešení nabízejí ještě bezpečnější a sofistikovanější jízdu a optimalizují každou fázi výkonu. Tímto způsobem může každý jezdec, od amatéra po profesionála, překonat své limity a plně využít výkon motocyklu na silnici.
Ducati Vehicle Observer – algoritmus vyvinutý společností Ducati Corse, který umožňuje prediktivní elektronické ovládání, je schopen vyhodnotit velký počet kinematických a dynamických parametrů, které ovlivňují chování motocyklu a vypočítat zrychlení, síly působící na pneumatiky a maximální točivý moment, který může motocykl využít při různých fázích jízdy. DTC, DWC a DPL využívají tyto nové parametry k definování extrémně přesných cílů prokluzu a kol a překonávají kompromisy současných strategií. To vše dává jezdci opravdovou jistotu a důvěru nutnou ke snížení časů na kolo.
Nový Streetfighter V4 sdílí s Panigale V4 brzdový systém, který je řízen systémem Race e-CBS. Tento kombinovaný brzdový systém s funkcí Cornering, vyvinutý společností Bosch ve spolupráci s Ducati, dokáže autonomně podle předem definovaných strategií aktivovat zadní brzdu při použití přední brzdy. V zatáčce a náklonu je navíc schopen pokračovat v přibrždování zadního kola i po uvolnění přední brzdy.
Streetfighter V4 používá nový 6.9” TFT display s poměrem stran 8:3, který nabízí vynikající čitelnost a přehlednost. Přístrojová deska využívá GPS k zobrazení vybraných informací v reálném čase. Nová je logika jízdních režimů.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.