Z900 RS

Kawasaki Z900 RS modelového roku 2022 právě přichází a nabízí Vám klasický design sedmdesátých let v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led osvětlení a další moderní vychytávky… Pořád jde ale hlavně o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává odkaz na své dědictví – ikonu sedmdesátých let – Kawasaki Z900 „King of Cool“. Legenda je zpět!

Motor

Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem
948 cm³
Vrtání x zdvih
73,4 x 56 mm
Kompresní poměr
10.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon & Převodovka

Maximální výkon
82 kW {111 PS} / 8.500 min
Maximální točivý moment
98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
Spotřeba paliva
5,2 l/100 km
CO2 emise
124 g/km
Převodovka
6 rychlostí
Spojka
Mokrá lamela

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední
Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa
Brzdy, zadní
Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen
Odpružení, zadní
Horizontální Back-link, útlum

Rám & Rozměry

Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa
98 mm
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
140 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadní
180/55ZR17 M/C (73W)
Úhel natočení L/P
33° / 33°
Úhel natočení L/P
33° / 33°
D x Š x V
2.100 x 865 x 1.150 mm
Rozvor
1.470 mm
Světlá výška
130 mm
Objem palivové nádrže
17 litrů
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostní hmotnost
215 kg

Nadčasový design

Designéři kladli důraz na každý detail – např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.

Brzdy s monoblokovými radiálními třmeny


Přední brzdové kotouče o průměru ø300 mm svírají přes destičky čtyřpístkové radiální třmeny. Tyto třmeny jsou vyrobeny z jednoho kusu (tkz. monoblokové třmeny) a díky tomu jsou dokonale pevné a nabízí vynikající brzdný účinek od počátečního mírného brzdění až po maximální. Úroveň brzdné síly se velmi lehce dávkuje a brzdy nevadnou i po extrémní zátěži.

Radiální pumpa


Radiální pumpa předního brzdové páčky přispívá k vynikající kontrole a pocitu při brzdění. Pro zajištění maximální bezpečnosti při brzdění jsou brzdy standardně vybaveny moderním ABS systémem.

Lehký příhradový rám


Tvar a tuhost rámu i celková geometrie podvozku byly zvoleny tak, aby bylo zajištěno lehké a hravé ovládání. Stejně jako motor i podvozek reaguje velmi předvídatelně na pokyny jezdce. Abychom zdůraznili styl klasického naháče je pozice jezdce u Z900RS více vzpřímená než u Z900.

ERGO-FIT SYSTÉM OD KAWASAKI

ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.

ABS – ANTIBLOKOVACÍ BRZDOVÝ SYSTÉM

ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.

HORIZONTÁLNÍ ULOŽENÍ ZADNÍHO TLUMIČE

Horizontální uložení zadního tlumiče Kawasaki umožňuje efektivní precizní tlumení a pružení zadního kola a pomáhá k lepší centralizaci hmotnosti.

ASISTOVANÁ, ANTIHOPINGOVÁ SPOJKA

Na základě závodní technologie byl tento pokročilý asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motoru a zároveň zabraňuje zablokování zadního kola při rychlém podřazování.

ZDVOJENÉ ŠKRTÍCÍ KLAPKY

Zdvojené škrtící klapky Kawasaki umožňují dosažení vyššího výkonu a zároveň umožňují přesnější ovládání a dávkování plynu.

INDIKÁTOR EKONOMICKÉ JÍZDY „ECO“

Indikátor ekonomické jízdy se zobrazí na přístrojovém panemu v případě, že má motocykl právě v ten okamžik ideální (ekonomickou) spotřebu paliva. Tedy spotřebu s maximálním možným dojezdem.

Zobrazit na stránkách výrobce >