Kawasaki Z900 RS modelového roku 2022 právě přichází a nabízí Vám klasický design sedmdesátých let v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led osvětlení a další moderní vychytávky… Pořád jde ale hlavně o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává odkaz na své dědictví – ikonu sedmdesátých let – Kawasaki Z900 „King of Cool“. Legenda je zpět!
Motor
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
- Zdvihový objem
- 948 cm³
- Vrtání x zdvih
- 73,4 x 56 mm
- Kompresní poměr
- 10.8:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 16 ventilů
- Palivový systém
- Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon & Převodovka
- Maximální výkon
- 82 kW {111 PS} / 8.500 min
- Maximální točivý moment
- 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
- Spotřeba paliva
- 5,2 l/100 km
- CO2 emise
- 124 g/km
- Převodovka
- 6 rychlostí
- Spojka
- Mokrá lamela
Brzdy & Odpružení
- Brzdy, přední
- Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa
- Brzdy, zadní
- Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen
- Odpružení, zadní
- Horizontální Back-link, útlum
Rám & Rozměry
- Typ rámu
- Příhradový, vysokopevnostní ocel
- Stopa
- 98 mm
- Zdvih předního kola
- 120 mm
- Zdvih zadního kola
- 140 mm
- Pneumatika, přední
- 120/70ZR17 M/C (58W)
- Pneumatika, zadní
- 180/55ZR17 M/C (73W)
- Úhel natočení L/P
- 33° / 33°
- Úhel natočení L/P
- 33° / 33°
- D x Š x V
- 2.100 x 865 x 1.150 mm
- Rozvor
- 1.470 mm
- Světlá výška
- 130 mm
- Objem palivové nádrže
- 17 litrů
- Výška sedadla
- 835 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 215 kg
Nadčasový design
Designéři kladli důraz na každý detail – např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.
Brzdy s monoblokovými radiálními třmeny
Radiální pumpa
Radiální pumpa předního brzdové páčky přispívá k vynikající kontrole a pocitu při brzdění. Pro zajištění maximální bezpečnosti při brzdění jsou brzdy standardně vybaveny moderním ABS systémem.
Lehký příhradový rám
ERGO-FIT SYSTÉM OD KAWASAKI
ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.
ABS – ANTIBLOKOVACÍ BRZDOVÝ SYSTÉM
ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.
HORIZONTÁLNÍ ULOŽENÍ ZADNÍHO TLUMIČE
Horizontální uložení zadního tlumiče Kawasaki umožňuje efektivní precizní tlumení a pružení zadního kola a pomáhá k lepší centralizaci hmotnosti.
ASISTOVANÁ, ANTIHOPINGOVÁ SPOJKA
Na základě závodní technologie byl tento pokročilý asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motoru a zároveň zabraňuje zablokování zadního kola při rychlém podřazování.
ZDVOJENÉ ŠKRTÍCÍ KLAPKY
Zdvojené škrtící klapky Kawasaki umožňují dosažení vyššího výkonu a zároveň umožňují přesnější ovládání a dávkování plynu.
INDIKÁTOR EKONOMICKÉ JÍZDY „ECO“
Indikátor ekonomické jízdy se zobrazí na přístrojovém panemu v případě, že má motocykl právě v ten okamžik ideální (ekonomickou) spotřebu paliva. Tedy spotřebu s maximálním možným dojezdem.