SRK 800 RR

SRK 800 RR – supersport, který jezdí ve WSBK!

SRK 800 RR je zcela nový sportovní motocykl od společnosti QJMOTOR, který svým vzhledem a výkony rozbuší srdce nejednomu fanouškovi sportovních motocyklů. Jedná se o stroj, ze kterého vychází závodní speciál, který od sezony 2024 závodí v mistrovství svěra supersportů v šampionátu WSBK v QJMOTOR RACING TEAMu. Podařený dynamický a agresivní design vzešel z pera italských designerů a je podřízen aerodynamice a funkčnosti, ale zachovává si vášeň pro detail a styl. Hravý čtyřválcový řadový motor o objemu 778 ccm a s výkonem 102 koní s Ram Air brzdí dva radiální přední brzdiče Brembo v kombinaci s dvojicí kotoučů o průměru 320 mm! Rám motocyklu je typu deltabox postavený na podvozku Marzocchi. Přední přítlačná křidélka vytváří dodatečný přítlak při vysokých rychlostech a zlepšují též stabilitu stroje při brzdění. SRK 800 RR je vysoce konkurenceschopný jak díky svému sportovnímu charakteru, ale je na tom skvěle i v porovnání ceny a kvality a to díky skvělé technické výbavě, kterou má…

Cena: 204 900 Kč

Řadový čtyřválcový motor – přes 100 koní čistých emocí

Každý silniční motocykl, který má ambice jezdit závody definuje především jeho motor. Společnost QJMOTOR má v SRK 800 RR aktuálně tu nejsilnější pohonnou jednotku, která je nejvýkonější z celé své produkce určené pro evropský trh. U SRK 800 RR se jedná o řadový čtyřválec s rozvody DOHC se 16 ventily o objemu 778 ccm, generující výkon 95 koní a maximální točivý moment 75 Nm. S využitím náporového sání má motor špičkovou hodnotu výkonu dokonce 102 koní. Je třeba zmínit, že tento motor má velký potenciál co se týká ladění, protože v závodech světových supersportů má tato pohonná jednotka samozřejmě ještě vyšší hodnoty výkonu a kroutícího momentu. I seriový motor Vám však nabídne úžasné zrychlení, které tento špičkový motocykl z naší produkce nabízí.

SRK 800 RR lze ZDARMA omezit na výkon 35kW aby jej mohli řídit i držitelé ř.p. skupiny A2.

Hi-Tech funkce – Náporové sání RAM-AIR

Náporové sání, nebo chete-li RAM AIR je též nezbytný pro úspěšný závodní motocykl. Jedná se vlastně o způsob „přeplňování“ motoru, kdy přirozený tlak vzduchu působící na přední část motocyklu je přímo nasáván do tlakové nádoby (airboxu) a odtud v maximálním množství jde vzduch přímo do válců motoru. Větší množství vzduchu ve válcích poté znamená spolu s větším množstvím směsi i vyšší výkon motoru. Pro optimalizaci proudění vzduchu do airboxu jsou ve střední části přední kapotáže (v místě největšího aerodynamického tlaku) pod výraznými svělomety umístěny přívody vzduchu, které při vysokých rychlostech poskytují motoru neustálý a rovnoměrný tlak vzduchu a zvyšují maximální výkon motoru na 102 koní.

Bezvadný zvuk se závodním charakterem

Ne každý motocykl má hezký seriový výfuk. S čím dál přísnějšími emisními normami je též obtížné dosáhnout i na pěkný hluboký zvuk. SRK 800 RR ale dostal do vínku parádní seriový výfuk, který má navíc skvělý zvuk charaktristický pro závodní motocykl. Kvalitní zpracování výfuku i jeho koncovky Vám dodá hrdost a nebudete muset investovat do laděné koncovky, protože skvělých výsledků dosáhnete i s tímto seriovým výfukovým systémem, který je od začátku konstruován pro použití v provozu, ale i na závodní dráze.

Systém řízení kontroly trakce QJMOTOR!

Protože má SRK 800 RR motor o výkonu přes 100 koní, dostal do základní výbavy i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky. Když víte, že systém okamžitě a správně zasáhne, můžete si o to více užívat jízdu na SRK 800 RR.

Přehledný barevný TFT panel

Digitální přístrojová deska SRK 800 RR je vizuálním a technickým srdcem kokpitu. Tento velký barevný TFT displej zobrazuje velké množství informací, je snadno čitelný ve dne i v noci a umožňuje Vám snadno upravit si motocykl přesně pro sebe. Kromě toho má schopnost propojit se s mobilním telefonem jezdce, s možností zobrazení navigace, která zobrazuje i aktuální provoz, nebo také umožňuje zrcadlit obrazovku Vašeho mobilního telefonu. Dále přístrojový panel umožňuje spravovat a prohlížet si příchozí hovory. Vedle TFT panelu je také USB port pro pohodlné nabíjení Vašich elektronických zařízení.

Konektivita s chytrými telefony

Ty motocykly QJMOTOR, které jsou od modelového roku 2024 vybaveny barevným TFT panelem, lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy Android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit obsah z displeje svého smartphonu na přístrojový panel motocyklu, či skůtru. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, ale i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné stáhnout si aplikaci QJMOTOR, která Vám po zaplacení malého poplatku zpřístupní i tuto funkci.

Zobrazit na webu výrobce >