Model MT-07 patří od svého uvedení na trh k nejprodávanějším motocyklům v Evropě, a to z dobrého důvodu. Přináší jeden z nejčistších a nejvzrušivějších zážitků z jízdy, inspirovaný jezdeckými subkulturami v městských ulicích Japonska. Model MT-07, známý svou nízkou hmotností, agilním ovládáním a motorem CP2 s vysokým točivým momentem, je nyní výkonnější než kdykoli předtím. Tato nejnovější evoluce se vyznačuje novým stylem, modernizovaným podvozkem a technologiemi, které ještě více umocňují jízdní zážitky a zároveň neubírají nic z toho, co z modelu MT-07 udělalo jeden z nejvýznamnějších motocyklů posledního desetiletí: vykouzlí vám úsměv na tváři.
Úsvit nové temnoty
Nejnovější model MT-07 má zatím nejvyšší specifikace, včetně radiálně uložených předních brzdových třmenů, 41mm obrácených vidlic a lehkých kol SpinForged. Díky tomu všemu je nová MT-07 atraktivnější než kdykoli předtím. Může se taky pochlubit inovativní technologií akustického zesílení zvuku. Ta optimalizuje hluk vzniklý sáním, takže si můžete naplno vychutnat věhlasné burácení motoru CP2 a vyrazit na projížďku, která vás pobaví a nadchne.
Nový kompaktní vzhled dokonale ztělesňuje dynamický charakter modelu MT-07, s upravenou a suverénnější jízdní pozicí a výraznou identitou, kterou určuje minimalistická jednotka LED světlometů. Díky dokonalé harmonii techniky a designu nebylo na MT-07 přidáno nic, co by skutečně nepřispělo k jízdním zážitkům. Vznikl tak motocykl, který je nádherně obratný a současně dokáže vyrazit vpřed jako střela. Designová filozofie „Temná strana Japonska“ se tak vyšvihla na úplně novou úroveň.
Typ motoru |
2válcový, 4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem |
689 cc |
Vrtání x zdvih |
80.0 x 68.6 |
Kompresní poměr |
11.5 : 1 |
Maximální výkon |
54,0 kW (73,4 k) při 8 750 ot./min |
Limited power version |
35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maximální točivý moment |
68,0 Nm (6,9 kg-m) při 6 500 ot./min |
Systém mazání |
zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky |
mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování |
TCI |
Systém startování |
Elektrický |
Převodovka |
stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod |
Řetěz |
Fuel consumption |
4,1 l / 100 km |
CO2 emission |
97 g/km |
Karburátor |
Elektronické vstřikování paliva |